Nyt on Mustien viikonlopputurnaus takana, ollaan nukuttu ja ehkä myös palauduttu koitoksesta. Aika vetää pieni yhteenveto😊
Lauantaina kokoonnuttiin klo 13, sää oli aurinkoinen ja joka jätkä hymy korvissa hyvällä fiiliksellä ensimmäiseen peliin.
TuWe vs Tuto 0-11
Taisteltiin kovin mutta vastustaja ylivoimainen, kävi hyvin nopeasti selväksi että painitaan täysin erissä sarjoissa, kirjaimellisesti.
TuWe-Ilves kissat 1-9
Lopputuloksesta huolimatta ottelu alkoi melko tasaisesti sillä erolla että vastustaja teki paikoista melko kovalla prosentilla maalit, ottelun edetessä ottivat myös hallintaa enemmän, ehkä myös siksi että kun maaliero kasvoi niin meidän pojat lakkasi yrittämästä ja pää vähän painui. Missään nimessä eivät lopettaneet kuitenkaan pelaamasta missään vaiheessa. Vastustaja lopulta kuitenkin melkoisesti meitä monessa osa-alueessa edellä ja se näkyi lopputuloksessa. Ottelussa tehtiin myös TuWe Mustien turnaushistoriaa kun vihdoin saatiin maalihanat auki!😀🎉
Sunnuntaina aamu alkoi kylmänä ja sateisena, alkulämppä muistutti enemmän suopalloa kuin tavallista jalkapalloa.
VJS-TuWe 2-2
Noniin ja sitten saatiin vihdoin vastus joka oli lähempänä meidän tasoa. Ensimmäinen erä meni vastustajalle 2-0. Mutta pojat näki ja tunsi sen että vielä ei olla peliä menetetty. Toisessa erässä ensin kavennus ja sitten upealla yksilösuorituksella 2-2 tauluun!💪
Loppu oli eläimellistä taistelua ja tämä tasuri maistui kuin voitolta! Hyvä TuWe!! Upeaa!
Tuto-TuWe 11-0
Ylimääräinen ja ehkä jopa turha sijoitusottelu jotta saadaan riittävästi pelejä, ei tästä muuta sanottavaa kuin että ollaan mielettömän ylpeitä omista pojista, joka jätkä meni pää pystyssä, hymyillen ja antoi kaikkensa vaikka tiedettiin jo etukäteen että turpiin tulee varmasti.
TuWe-VJS 1-3
Meidän vika peli ja samalla myös pronssi peli, jätkillä mieletön into, ilo ja taistelu tahto ennen peliä ja oltiin valmiina voittamaan. Joka jätkä antoi kaikkensa ja pelasivat hyvin mutta tällä kertaa vastus oli piirunverran parempi, aamun märkä kenttä saattoi olla meille eduksi koska iltapäivän pelissä vastus oli hieman nopeampi ja hieman taitavampi. Ehkä toisena päivänä olisi tilanteet voinut mennä toisin päin. Varmaan on se että yrittämisestä se ei ainakaan jäänyt kiinni.
Upea viikonloppu upeiden poikien ympäröimänä😊💪⚽️⚽️