Tänään Mustilla oli vuorossa ottelu TuNL Linna joukkuetta vastaan. Hyvällä mielellä ja lämmöllä odoteltiinkin ottelun alkua. Lämpöä riitti ja pidettiinkin maltillinen alkulämppä, mutta kuitenkin tiukka keskittyminen alkavaan otteluun.
Ensimmäinen erä alkoi hieman sekaisissa merkeissä: puolin ja toisin roiskittiin ja pallo pomppi joka suuntaan. Kiire ja hätä oli, vaikka vastustaja oli hyvinkin meidän tasoinen (vihdoin!! 😊).
Ei auttanut kentän laidalta huudot, eka vartti sekoiltiin. Mutta sitten TuWen pojat otti homman haltuun - peli rauhoittui , syötöt meni perille ja alettiin pelaamaan! 💪
Erän kruunasi kulmapotkun jälkeen Amirin laukoma avausmaali! TuWe johtoon!
Erätauon jälkeen toiseen erään lähdettiin samalla innolla, hyvä meno ja pelaaminen maittoi. Kuitenkin ensimmäisestä erästä tutut roiskimiset ja hätäilyt palasivat kentälle. Nyt kuitenkin niin, että Linnan joukkue otti kuskin paikan ja naulasivat parilla hyvällä vedolla tilanteeksi 2-1. Pelin loppua kohden yritettiin vielä kovaa tasoitusta, mutta lähes helteinen sää taisi viedä mehut pojista, eikä maalipaikoille enää montaa kertaa päästy. Jokainen jätkä kuitenkin antoi kaikkensa ja yrittivät tasoitusta. Nyt kävi näin, mutta enskerralla sitten toisinpäin! 😊🙃